طراحی سایت ارزان قیمت
نوشته شده توسط : ساحل

در طراحی سایت ارزان قیمت، باید به این نکته پروا داشت که بها پایین، علت بر عدم کیفیت وب سایت و یا کمبود خدمات آن نیست. کمپانی طراحی سایت با این نگرش، احد از محورهای اصلی خویش را بر روی طراحی سایت ارزان قیمت بنا نهاده است. در نگاه ما طراحی سایت با بها های ترازمند و ارزان قیمت می تواند برای واحدهای صنفی و بنگاه های حقیر و مختصر درآمد نیز مقرون به صرفه باشد و هر واحد بازرگانی می تواند با استفاده از چنین خدماتی یک شعبه از فعالیت خویش را در دنیای اینترنت مفتوح کند.

البته پیش از هر چیز توجه به این موضوع زیاد حائز اهمیت است که طراحی سایت به مثل تمام پیشه های دیگر در دنیای امروزین امروزین احتیاج به تخصص های چیره دست دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز آغاز شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خویش خواهید کرد. خب بگذارید در خصوص امکانات و شیوه برپایی یک وبسایت حرفه ای و مقرون به صرفه با هم اغلب صحبت کنیم.

آنچه در این مقاله خواهید آموخت
طراحی سايت ارزان بها
فواید طراحی وب سایت ارزان
امکانات و ویژگی های طراحی سایت ارزان
شرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سايت ارزان
طراحی سايت ارزان بها
از آنجایی که کمپانی ها و فروشگاه ها جهت شناسایی محصولات و یا خدمات خود در پهنه اینترنت احتیاج به داشتن یک تارنما دارند لذا طراحی سایت ارزان برای تمام شرکت ها یک خدمات لازم و بایسته به حساب می آید. امروزه می بینیم که حتی اشخاص نیز گرایش دارند برای خویش یک وبسایت تخصصی و شخصی داشته باشند لغایت توانایی ها و فعالیت های خویش را به معرض نمایش سایرین بگذارند فلذا اشخاص برای چنین کاری پیش درآمد طراحی سایت ارزان بها را برگزیدن می کنند و بی گمان دوست ندارند برای داشتن یک سایت شخصی هزینه های گزافی پرداخت کنند. از سوی سایر این را هم می دانیم که مشاغل کوچک به انگیزه محدودیت های خدادادی آنها در کسب درآمد توانایی خرج کردن برای ساخت و طراحی سایت چیره دست و پیشرفته با هسته اختصاصی را ندارند و در نتیجه طبیعی است که به تعقیب خدمات طراحی سایت ارزان می گردند. بنابراین ماهیت بنیادین خدمات طراحی سایت ارزان بها بصورت پکیج ها یا بسته های حاضر ای ارایه می گردد تا بتواند اقشار ناچیز درآمد را نیز به سمت داشتن یک وبسایت تخصصی سوق دهد.

این موضوع فقط مختص به کشور ما ایران نیست و نیاز به ایجاد وبسایت هایی با کیفیت در سراسر جهان وجود دارد و در نتیجه شرکت هایی نیز برای برآورده کردن این احتیاج اقدام به طراحی سیستم های مدیرتی محتوای حاضر کرده اند. برای نمونه وبسایت هایی مانند جوملا، وردپرس و تارنما های گوناگون اوپن سورس در گیتی خدماتی مجانی ارائه می دهند و طراحان سایت با هزینه محدود می توانند طراحی یک سایت چیره دست و ارزان بها را برای شما با به کارگیری این خدمات ارائه دهند. در یک سخن شما می توانید با هزینه های جزیی از سیستم های وردپرس یا جومولا بهره‌گیری کنید و طراحی سایت ارزان قیمت را در کمترین زمان برای خویش سپریدن دهید.

فواید طراحی وب سایت ارزان
بررسی قیمت و کیفیت محصولات: شما با هزینه های بسیار بخردانه و منطقی می توانید امکانی برای مشتریانتان برپایی کنید تا محصولات گوناگون وبسایت شما را با هم مقایسه کنند و یک خرید با کیفیت را تجربه کنند. یا اگر وبسایت شرکتی برای خویش طراحی می کنید امکان سنجش خدمات و محصولات شما به راحتی امکان پذیر است.
از آنجا که خرید اینترنتی می تواند از هر محلی مثل خانه، محل کار یا هر نقطه دیگری صورت گیرد، سایر نیازی به جابه جایی فیزیکی و صرف انرژی و سررسید زیاد نیست. وبسایت های ارزان فروشگاهی می تواند به شکل قابل توجهی میزان فروش شما را متحول کند. گونه سخیف حیات و خرید مردم در شرایط امروز به شدت در حال تغییر است و میزان و ارزش خرید های اینترنتی ملت به شکل قابل توجهی رو به افزایش است.
با ارائه خدمات خود به چهره آنلاین میزان رضایت مندی مشتریان شما افزایش پیدا می کند و مشتریان وفادار برند شما به مرور زمان نیز افزایش خواهد یافت.
طراحی سایت ارزان می تواند هم از هزینه های اضافی شما بکاهد و هم می تواند به شدت برای مشتریان شما جذابیت به همراه داشته باشد.
در نهایت، مهمترین برتری خرید اینترنتی را می طاقت راحتی و سهولت آن برشمرد.
طراحی سایت ارزان
امکانات و ویژگی های طراحی سایت ارزان
قیمت مناسب
هزینه تاسیس تارنما ارزان با پروا به هزینه های رایج سایت های حرفه ای و گرانقیمت، بسیار مقرون به صرفه بوده و به شما این امکان را می دهد تا در سررسید مقداری وب سایت خویش را تاسیس کنید. بر روی همه بسته ها هاست با حجم محدود و گستره با پسوند .ir بصورت یکساله رایگان ارایه می گردد. پهنه به اسم صاحب وب سایت ثبت شده و اطلاعلات ورود به مهار پانل حوزه و هاست در پسندیدن وی پیمان می گیرد.

ورود اطلاعات صفحات سایت
ورود محتوای اولیه لغایت چندین باره بر روی سایت به چهره رایگان سپریدن می شود. پس از تحویل سایت و پنل مدیریت، امکان ایجاد و مدیریت صفحات سایت توسط مدیر سایت با به کارگیری پانل کاربری سایت به راحتی قابل اتمام خواهد بود.

قالب های متنوع و زیبا
صاحب سایت این امکان را دارد که با پروا به سلیقه خود قالب ظاهری تارنما را از بین قالب های گوناگون موجود انتخاب کند. کل قالب ها بر روی اکثر مرورگرها بهینه شده و در حالت پسندیده و تند ترین زمان شدنی لود می شوند.

آموزش های ویدئویی به زبان فارسی
آموزش های کامل و جامع به زبان فارسی به مدیر سایت این امکان را می دهد لغایت بدون نیاز به داشتن اطلاعات تخصصی در باره طراحی سایت، با ورود به بخش مدیریت سایت از راه هر رایانه متصل به اینترنت نسبت به افزودن محتوای جدید و یا ایجاد تغییرات و ویرایش در اطلاعات قبلی در سایت خویش اقدام نماید.

پشتیبانی آنلاین
این امکان فراهم شده الی در صورت مواجه با هرگونه مشکلی در حین پیشه با بخش مدیریت سایت و یا مهار پانل هاست، از راه بخش پشتیبانی سایت دشواری ها خود را مطرح نموده تا نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

آماده سازی سریع در طراحی سایت ارزان
دامنه و هاست وب سایت یکروز پس از سفارش بسته فعال شده و ایمیل های وب سایت نیز قابل استفاده خواهند بود. برای نصب قالب و برپایی صفحات و ورود محتوا بر اساس اطلاعات ارسالی کارفرما در اسرع وقت اتمام می گیرد.

آرشیو عکس دسته بندی شده
با دسترسی به گالری عکس ها با کیفیت، شما می توانید عکس های دلخواه و لازم خود را گزینش نموده و حتی در صورت بیچارگی آنها را در نرم افزارهایی همانند فتوشاپ تغییر دیتا و در وب سایت خود قرار داده و بهره‌گیری نمایید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت چیره دست ارزان در تهرانشرکت پیام آوا ارائه دهنده خدمات طراحی سايت ارزان
همانگونه که در آغاز بیان گردید شرکت پیام آوا در ردیف های مختلف قیمتی طراحی  طراحی وب سایت در تهران ارزان قیمت سایت را تنظیم نموده لغایت هر شرکت و قشری بتواند با توجه به بودجه خود از خدمات طراحی سایت بدست پیام آوا مستفیض شده و برای خویش صاحب وب سایتی گردد. از اینرو بسته ها و قالب های آماده ای جهت طراحی سایت ارزان قیمت مهیا شده است لغایت شرکت ها یا افرادی که تمایل به استفاده از آنها را دارند نیز بتوانند با دارا بودن وب سایتی برای خود در دنیای اینترنت حضور بیابند و بعضی از این بسته های حاضر نیز بنا به نیاز و درخواست مشتری قابلیت گسترش و ایجاد تغییرات را دارند.

همچنین پیاده سازی و اجرای پنل مدیریت به زباه فارسی و با کاربری راحت بریا مدیر سایت به قصد بروزرسانی و افزودن درونمایه و محصولات جدید به سایت، طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو و بکار گیری تکنولوژی های مانند لاراول در طراحی سایت چیره دست توسط پیام آوا اتمام گردیه و ارایه خدمات سئو و بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو از سایر سرویس های پیام آوا است.


ارائه و اجرای طراحی سایت های شکیل و قشنگ و کاربرپسند و با کمترین هزینه که دارای امکانات کارآمد مناسبی بوده یکی از تخصص های کمپانی طراحی سایت پیام آوا می باشد و از این روش حضور کسب و کارهای کوچک را در دنیای اینترنت همانند بنگاه های تجاری و صنعتی کبیر فراهم می آورد.پیام آوا وانگهی می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل را برای سایت شما سپریدن دهد الی از همان روزهای ابتدا بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید. فروشنگان و تولیدکنندگان محترم پرکار در تمام زمینه های خدماتی و صنعتی می توانند جهت مشاوره و کسب اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرند.





:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: